kritik

Okej , som ni kanske märkte så började jag blogga här igen. Jag är inte den som brukar ge upp vanligtvis.. men andra delen av mitt liv är lite körigt just nu och jag kände verkligen att jag inte orkade ta en massa skit just nu..

Ni kanske tänker att jag är klen som inte klarar av att ta kritik, men det är inte det! Ni får mer än gärna kritisera så jag vet vad jag ska ändra!! Men ni borde veta vad ni kritiserar också. Ni kan ju inte sitta i ett annat land och säga att jag rider honom dåligt för att jag inte flyger av ..?
och jag har aldrig sagt att Fanny rider honom dåligt!!! För det tycker jag verkligen inte! Jag sa bara att han inte jobbar med ryggen på samma sätt som på vanligt bett! Men Fanny jobbar honom bra och hittar på roliga övningar som gör att han jobbar upp sig och trampar under sig bra.

Bara för att ni hade honom 1 år behöver han ju inte vara likadan nu som han var då, han har ju blivit otoligt mycket lugnare och säkrare i sig själv nu än då han kom och jag tycker att både jag och Fanny gör framsteg med både vår ridning och Martini!
Gamla fodervärdar är GAMLA nu, vi har liksom startat om på nytt och ni behöver inte kritisera något ni inte vet hur ser ut ens..

Kolla Lenas kommentar : http://dimmansmartini.blogg.se/2011/january/mitt-sista-inlagg.html
stämmer ganska bra tycker åtmindstonde jag!



Kommentarer
Postat av: Elin grängfors

det sissta jag har att säga är att..



Jag har inte sagt att du är dålig.

Och ja jag är i ett annat land.



Martini var super snäll och jag red på vanlig tredelat bett på honom på slutet..



Det är ju tur att jag ha fått honom så fin så att han inte håller på som han gjorde mot mig i början.



Du kan ju kolla fannys inlägg han har förändras när han var hos oss...



Och jag började kommentera för att jag tyckte du var taskig mot fanny men det är ju bra att du ändrar dig!



Jag är inte arg på dig som du värkar vara på mig.



Hoppas det blir bra!

2011-01-28 @ 15:51:46
URL: http://elingrangfors.blogg.se/
Postat av: Nyfiken

har du hoppat martini nån gång??? isf hur högt,bana??? verkar ju som den därr andra tjejen har tävlat han ganska mycket??

2011-01-29 @ 00:36:28
Postat av: mia

nyfiken: jo jag har hoppat martini! max höjden jag hoppat med honom kanske var 60-70cm eller något sådant! Inte så högt alltså :)

Bana har jag hoppat jo, den kanske var på 50-60 eller något i den stilen !

Elin och Carla hade honom på foder i ett år och hon tävlade mycket jo!

2011-01-29 @ 23:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0