FÖRSTA INLÄGGET

Jaa, nu skriver jag första inlägget på min och Fannys nya blogg tillsammans :)

Här ska vi skriva om Dimmans Martini, Fannys häst, som jag är delfodervärd på!
Det innebär att vi delar på alla kostnader förutom utrustningen. Vi rider honom lika ofta men är inriktade på lite olika saker och därför blir det mycket variation för honom (:

Jag är mera för dressyr och tränar det för Solveig,
Fanny tränar hoppning för Cia Jansson.

Jag har honom tisdag, torsdag och söndag.
Fanny har honom onsdag, fredag och lördag.
Vi tar varannan måndag !

Dimmans Martini
e. Jolly Roger
u. Martina II

Föddes 2 Juni 1994 på Dimmans Stuteri hos Helena Grühb.
Han är en brun New Forest valack på 144 cm.

Tidigare ägare och sådant får Fanny förklara men han var senast utlånad till Elin Grängfors i Gävle :)
Elin och Martini: http://www.youtube.com/watch?v=8GnTEJNKyQ4 

Nu står han iallafall i Ämnäs, Finström. Där har vi ridhus,ridbana, fint stall och bra hagar så vi trivs alldeles utmärkt :D

Jag har inte haft tid att fixa på designen ännu men ska göra det imorgon!

Ställ gärna frågor om ni har några !

Puss Mia :) !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0